Kontakta oss

1. Behöver du mer information? Tveka inte att kontakta oss om du har frågor eller behöver ytterligare information om Global Entrepreneurship Week-evenemanget i Sverige. Vårt vänliga och kunniga team är här för att hjälpa till och ge dig all den vägledning och support du behöver för att delta och dra nytta av alla fördelar med veckans spännande aktiviteter.
  2. Vill du bli en partner eller talare? Om du är intresserad av att vara en partnerorganisation för evenemanget eller om du vill vara en talare och dela med dig av din expertis och erfarenhet inom entreprenörskap, så tveka inte att höra av dig till oss. Vi välkomnar alla som vill bidra till att göra Global Entrepreneurship Week till en framgångsrik och inspirerande upplevelse för alla deltagare.
  3. Har du en idé för ett evenemang? Om du har en idé för ett evenemang eller en aktivitet som du tror skulle vara en perfekt passform för Global Entrepreneurship Week, så vill vi gärna höra från dig! Vi uppmuntrar kreativitet och nytänkande och är öppna för att utforska nya möjligheter för att göra veckan ännu mer givande och berikande för alla involverade.

Oavsett vad ditt syfte är att kontakta oss, så ser vi fram emot att höra från dig och att ha möjligheten att samarbeta för att främja entreprenörskapet och innovationen i Sverige och bortom. Ta kontakt med oss idag och låt oss tillsammans skapa en framgångsrik och minnesvärd Global Entrepreneurship Week!

potentiellt partnerskap? – Hör av dig!
webmaster@gew.se

Kontaktformulär